tirsdag 20. november 2007

Radio og underlige podcaster

Jeg tilstar det:
Jeg er alt for glad i podcaster.

Det høres kansjke ikke alt for farlig ut, podcaster koster jo ingenting (bare tid) og de podcastene jeg hører på er heller ikke alt for nerdete (de jeg hører på kommer stort sett fra eksisterende radioprogrammer). Men de spiser tid, og tar oppmerksomhet fra de viktige tingene i livet.

Særlig liker jeg 'hr2 - der Tag' podcasten. De pene, morsomme, politiske, interessante, kuriose og nye nyheter blir opplyset fra alle posisjoner og etter en time tror man at man vet alt om saken.

Kjedelig: Den er på tysk.
Det er vel hovedproblemen med å sitte mellom to språk og to kultursoner: Man kan ikke forklare alt som er bra på tysk til de, som ikke kan tysk, og heller ikke det som er norsk til de, som ikke kan det...

'Don´t you worry about Planet Express, let me worry about blank!'

Ingen kommentarer: