torsdag 8. november 2007

På min haug

av gamle hefter og blad papir, fant jeg følgende dikt:

There is more to a country than the weather in spring.
There´s also the landscape, the mountains, the shore.
As i see Norway from an eagels Wing,
I never want to leave no more.

Ikke akkurat Goethe, men heller ikke grusomt...
Ok, den tredje linien er grusomt og konstruert, og derfor vil jeg endre den.
Men hva skal jeg sette inn?
And I eat so much, I'm the beagles King? altfor mye om mat...
As I´m hoping just online on the lowest PING? Too nerdy... og det passer ikke i rytmen...
As I'm sitting here drunken, not stopping to sing? Norge har ikke det beste image, det er kannskje lurt ikke å gjør det verre...
Do you drink kappasoosa or eat Kappakrim? Hva faen skal det betyr?
Dere kan vel se at jeg trenger hjelp. Så hvis noen har en idé (og hvis dikten blir mindre rar, enda bedre...), så skriv det i en kommentar... Vinneren får diktet viet til seg ;-)

Ingen kommentarer: