lørdag 8. mars 2008

Kaizerenes nye klær

Det er gøy, det er gøy, det er gøy på konsert.

Først, så kom det en fyr med gitar fra Island. Han gjorde det bra for sin musikk, men ikke bra nok for meg å huske navnet hans (eller, han så dårlig ut, samligna med det som skulle komme etterpå). Ingen overraskelse her
Men den andre oppvarmingen, Katzenjammer, var såpass bra at hele publikumet hylte for mere. Det er en band jeg vil se og høre mere av, en band jeg skal gjerne ta med folk på konsert til. Mere av dette.

Det negative med hele oppvarmingen er selfølgelig, å vente på de røyale musikerne i evigheter.
Ellers så er det ikke noe negativt å si om Kaizerne... Et veldig vellykket konsert med en energetisk Janove Ottesen, som minnet meg om AC/DC frontmannen Bon Scott på sitt beste, og det er så positiv som man kan bli om en frontman.
Det eneste negative jeg har å si om konsertet er, at Ottesen har vel lagt på seg, som ikke hjelper med stagediving...



Herr Polizei, herr Polizei.
Du finner meg aldri igjen
for eg har gått av stien,
herr Polizei

Ingen kommentarer: