lørdag 2. august 2008

Everybody was Kung Fu Fightin'...

Akkurat nå i trikken, to gutter som jeg ikke egentlig så, men som hørtes ut som rundt 9/10 og som hadde visst akkurat sett den nye pixar filmen 'Kung Fu Panda' hadde en liten språklek som besto av å finne på en ny filmtitel a la 'Kung Fu BLANK'.
Det gikk 'Kung fu slange' 'Kung fu Tiger' 'Kung Fu Skilpadder' og så videre. Alt som forventet. Men plutselig kom en av de to med en idé, som jeg ikke kan vente å se på storskjerm:
'Kung Fu Tre'

Bare forestillingen, å se en Film om en liten treunge som prøver å komme seg opp i fjellet for å bli en Kung Fu master, er så spennende... Jeg kan ikke vente lenger! Jeg vil se den NÅ!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg tror muligens vi må lage den filmen selv..!
Vil du være treet?

PCB sa...

Nei, jeg tror jeg caster en eiktre fra frognerparken til det (som det voksne treet), og vi bruker et triks og bruker ei persilleplante som det unge treet. Vanskelig blir stuntdoublen...