fredag 8. august 2008

Futurama: TBwBB

Ja, det har komment en ny Futuramafilm. Og ja, jeg mener noe om den:
For det første: Etter min mening ER The Beast with a Billion Backs bedre enn Benders Big Score. Og det har flere grunner:
Figurene er for det første mere 'in carakter' enn de var i BBS.
Også funker historien mye bedre for meg.
Men, akkurat som i BBS, mener jeg at filmlengden ikke akkurat hjelper Futurama til å bli bedre. De fleste idéene er ikke gjennomført bra nok, det skjer alt for mye og ingen idé blir gjennomtenkt til slutt. Filmen består bare av begynnelser og avslutninger, men nesten ingen mellomdel.

Hva mener dere?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg synes det ble aaalt for mye tentakler når det nærmet seg slutten. I tillegg ble den litt for lang.

PCB sa...

Jeg er egentlig ikke enig at filmen var for lang. Jeg synes bare at de prøver å gjøre for mye i for kort tid.
Men det ble litt velmye tentakler til slutt, ja...