fredag 22. februar 2008

Presenterer: Kettcar

Kettcar ja, en liten tysk band av voksene menn, som ikke har vært stars hele sitt liv.
Det de er stor for er de dype tekstene deres, og det blir sansynligvis litt vanskelig å formidle. Men samtidig er det veldig rolig, fint gitarrenpop (som de selv kaller det), og et eksempel om fin tysk musikk som ikke er punk-rock. Og hvis man skjønner litt av tekstene, så blir det med en gang ennå bedre.

Das gute an schlechten Zeiten: Pferde satteln, weiter reiten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har hatt en helt egen Kettcar! Dama di husker den kanskje, den var rød og endte sine dager mot et tre i bunnen av akebakken der jeg bodde før. Ikke den pinglete Bikubebakken, men den tøffe hvor det i snitt ble brukket to armer årlig.

PCB sa...

Joda, en sånn en hadde jeg og... (hu husker det ikke forresten). Kjør on!

Kristin Storrusten sa...

Haha, jeg har ikke sett det før, men den Label-en er jo tidenes beste!

PCB sa...

Kristin:
Ja, jeg liker det veldig godt jeg óg.