torsdag 13. desember 2007

Reise

Nå reiser jeg ikke bare fra et sted jeg elsker, men også fra mennesker... Og de er jo det beste som har sjkedd til meg i de siste årene.
Nei, å komme, etter to år drømmeland, tilbake til det kalde, triste, gråe andre land, jeg tilfeldig ble født i, er ikke akkurat gøy.
Ikke at jeg ikke gleder meg til familien, jul (med ekte lys på treet!) og gamle venner, men denne måndene med sine filmkvelder. eksamenstider, galskap og kjærlighet konkurrerer vel med de aller, aller beste tider jeg har opplevt i mitt liv.
Takk for det, selv om det høres veldig rar ut.... (forresten: jeg tror ikke at jeg bruker rar som det var ment å bruke ;-)

Å sitere Futurama med selveste Futuramafanen i lillefy, å se på film to dager før eksamen
i tidene man skulle jobbe (Joda, lillefy er BARE for å jobbe)... These were the days my friends!


I det neste får dere noen informasjoner fra mitt fedreland... Jeg er veldig spennt på tyskland, lenge siden jeg har vært der...

Ingen kommentarer: