mandag 2. februar 2009

Dagen da reklamen døde...

Det var i går, på veien hjem, at jeg leste følgende budskap:
"Dette er ikke en Buss, det er en rullende Kino."
Og reklamen hadde en bemerkensvert observasjonsevne, siden at jeg ikke satt på en Buss, jeg satt på en trikk.
Pirkete? Ja, og jeg hadde aldri husket dette hadde vi ikke promt kjørt forbi 'Normas Kebab', som hadde hengt opp en ny reklameskilt med teksten:
"Byens beste Donor!"

Det er ikke helt objektiv klar hva slags donorer er de beste, det kan jo hende at det bare ble donert masse penger av dem. Men tanken at en liten kebabbutikk er byens beste leverandor av organer var da likevel en veldig ekkelt tanke...

5 kommentarer:

Kristin Storrusten sa...

Det samme tenkte jeg, men så kom jeg på det de sier om at trikker og baner også har hjul. Hva er de da, om ikke rullende? Glidende?

PCB sa...

Neinei, også trikken ruller. Men reklamen sier "dette er ikke en buss", og tja det er en trikk forsåvid ikke...

Anonym sa...

Den reklamen har jeg også irritert meg over... Synes de kunne retta på den feilen.

Anonym sa...

Er du sikker på at kebabsjappereklamen ikke var for en döner/dönor?

Linn sa...

Haha! Denne bloggen er skikkelig morsom! "Dette er ikke en buss, det er en rullende Kino"(...!) Jeg ler meg ihjel! :D